Op deze pagina zijn de meest gestelde vragen van klanten weergegeven met het daarbij behorende antwoord.

Heeft u toch een vraag die hier niet vermeld staat of wilt u meer uitleg, schroom dan niet en neem gerust contact met ons op. 

Graveren van logo, foto of eigen ontwerp
 Waarom zijn er bij het graveren van een logo extra kosten aan verbonden?
 Waarom moet ik extra betalen voor het graveren van een foto?
 Ik wil een eigen ontwerp laten graveren kan dat?
 Kan de afbeelding(en) van een kaart worden gegraveerd?
 Hoe krijg ik mijn eigen afbeelding, logo, foto of ontwerp op een product?
 Ik heb het verkeerde product besteld of ik zie nu een leuker product dan wat ik had willen bestellen?
Eigen producten
 Ik heb zelf iets wat ik wil laten graveren, kan dat?
 Ik heb zelf een spiegel/glasplaat maar de afmeting is niet geheel naar wens.
Betalingen
 Kan ik ook op factuur betalen?
 Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Overige
 Kan ik ook buiten de openingstijden bij jullie langs komen om te kijken en/of te bespreken?
 Kan ik ergens anders jullie producten bezichtigen of informatie opvragen?
Verzending
 Waarom kan ik sommige producten alleen ophalen of moet ik de verzendkosten opvragen?
 Waarom zijn bij sommige producten de verzendkosten hoger? Door wie wordt er bezorgd.
Retour, defect, klacht
 Hoe moet ik mijn bestelling of product retour sturen?
 Wat moet ik doen bij schade aan mijn product
 Ik wil van mijn aankoop afzien, kan dat?
 Kan ik mijn bestelling retourneren?
 Hoe kan ik een klacht melden?
Garantie
 Zit er garantie op het graveerwerk?
 Waarom hebben niet alle producten de zelfde garantie?


| Meer